Handelsbetingelser
Hvad kan du forvente ved udvendig vinduespudsning.
Vinduespudsningen omfatter enten vask af dine ruder med vand og sæbe, eller med kalkfritvand med vores rentvandsanlæg. Vinduespudsning inkluderer ikke fjernelse af klistermærker, silikone, olie, maling, nikotin, kalk, mørtel, cement eller store mængder insektafføring. Aftale om rensning af disse skal laves på forhånd, da der skal sættes ekstra tid af til dette.
Hvad skal du som kunde forberede ved indvendig vinduespudsning
For at sikre en effektiv indvendig vinduespudsning når vi besøger dem, beder vi om, at der er ryddet foran alle vinduer indvendigt. Derudover skal vindueskarme være ryddet for ting, så det er til at komme til. Hvis der ikke er ryddet, vil vinduet blive sprunget over, men du vil stadig blive faktureret det fulde beløb, da vi har afsat den samme tid. Vi tager ikke ansvar for skader på vinduer, døre, karme, gardiner/persienner eller radiatorer, der forekommer pga. dårlig stand, da det må antages at de skal være funktionelle.
Ændringer og aflysninger
Ændringer eller aflysninger skal ske senest 2 hverdage før den planlagte pudsning. Ved for sen aflysning opkræves det fulde beløb samt eventuelle omkostninger for spildtid eller kørsel, da vi har afsat tid til din vinduespudsning og muligvis afvist andre kunder. Aflysninger skal sendes via e-mail til info@a-polering.dk og kan ikke foretages via telefon eller SMS.
Varslinger: Når vi varsler hvornår vi kommer, vil dette typisk ske dagen før. Bemærk, at ved varsler betyder det ikke at man blot kan tilvælge og fravælge sin vinduespudsning, her gælder stadig, at aflysning skal ske senest 2 hverdage før, dette er blot en serviceinformation om at vi kommer.
Forsinkelser og tidsændringer
Vi arbejder med et tidsinterval på 3 timer. Hvis der sker markante ændringer i dette tidsinterval, på plus/minus 30 minutter, vil vi kontakte dig telefonisk.
Vi forsøger altid at overholde aftalte tidspunkter så godt som muligt, men nogle gange kan der forekomme uforudsete forsinkelser. Vi kan desværre ikke oplyse præcise ankomsttidspunkter.
Fejl og reklamationer
Hvis du opdager striber eller pletter efter vores arbejde, bedes du kontakte os inden for 24 timer og derved benytte dig af vores tilfredshedsgaranti. Vi sørger derefter for at udbedre fejlen. Vi fraskriver os ansvar for ridser på ruder, karme eller lister, da disse ikke kan skyldes vores udstyr, og vi ikke kan verificere, om de var til stede før pudsningen.